:)

När vaknade du imorse?
Svar: måste vare typ 1 elr ngt.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: om jag har fått sms från en & vad klockan var

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar: nej

Vilket humör är du på?
Svar: lite depp & lite irriterad på att jag inte kan sova

Vad har du på dig just nu?
Svar:  bh, linne & trosorm hah :$

Har du ont någonstans?
Svar: nepp, hihi var tvungen att känna efter där ett tag

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: absolut ingenting :o

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar: inget? ;)

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: godis antar jag xd

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: Idag? facebook xd

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar: efter detta ska jag göra ett försök till att sova sen när jag vaknar får jag se.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar: kmr inte ihåg

Varför ska man läsa din blogg?
Svar: för den är tråkig ;)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: antar att jag gjorde precis som nu, satt uppe & inte kunde sova.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar: ja, det tror jag :)

När fotade du något senast, och vad?
Svar: i fredags på addie tror jag?

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: vilka pengar? :D

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: inget, ligger i sängen?

Vad tror du att klockan är?
Svar: precis fyra (fan 1 min över)

Vad borde du göra idag?
Svar: hitta på ngt, gör det knappt aldrig längre!

Vad ska du ha på dig idag?
Svar: idag blir ju när jag vaknat då? eeh, får se :o

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: hemligt :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0