vaknade nyss & läskig dröm!

Såklart så somnade jag ju igen, visste nästan att jag skulle det för inte van att vakna så tidigt. så vaknade nu att mamma kom in & sa att det var mat, vilket var väldigt bra för drömde en sån jävla cp dröm, att en tjej jag hatar, adde hade en bild på henne som profilbild elr så hade han klätt ut sig så han såg ut som henne, kommer inte redigt ihåg vilket jag blev väldigt ledsen för så jag hittade den tjejen & stack en kniv i henne & sa att adde ska inte se ut som henne, sen så blödde hon massa & trodde inte hon skulle dö ångrade mig jätte mkt, men hon förblödde & tänkte nu är jag en mördare, sen jag försökte gömma henne men hann aldrig drömma mer för mamma kom in. men nu så så ska försöka piggna till lite först sen äte lite. Tänkte höra med greta sen med om hon vill hitta på ngt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0