2 januari

Oupss, dåligt uppdatering här va! men jag har verkligen inte haft tid till det, dagen innan nyår åkte jag till vimmerby & kollade lite.

Nyår blev det att fixa sig på en gång typ när man vakna, sen drog till greta & drack där innan sen drog till en annan fest där sen vid tolv drog vi till den festen vi skulle vare, hehe. Kvällen/natten blev väl ganska lyckad, bara att jag inte tycker om det jag hört du gjort, jaja.. sov ju hos greta så var vi vakna till typ sex för hon & andreas höll på typ så vaknade vid elva igår typ men somnade lika fort igen & bara sov & sov till typ fyra då kom pappa & hämtade mig, sen har jag sove bara typ igår mer.

Nu vaknade jag typ nyss, får se vad som händer idag, hoppas på att jag blir pigg & orkar göra ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0