19 januari

fan kunde inte somna förrens sex i morse, var så jävla glad igår det var så jävla underbart, men kollade runt lite på facebook så läste jag en sak & då kände jag att allt bara stannade till & allt bara rasa igen, så skulle försöka sova då men hade sån klump i magen & hjärtklappningar & det ekade huvudet i mig, så fick sån jävla panik så kunde inte somna på ett tag, fan vad allt ska vara jobbigt, vill kunna gå vidare nu, för klarar inte av att må såhär skit mer!

men iaf, jag tror jag börjar bli lite psyko elr ngt, haha. nejmen drömde mördar dröm inatt igen, dock var det min mamma som var mördaren & hängde en av min syster, haha fyfan vilket sjuk dröm! blev lika glad idag att jag vaknade som igår, fan inget man skulle vilja vara med om att vara en mördare själv elr ens mamma, haha xd jaja!

Tänkte snart ta en dusch & fixa mig lite, tror gretis & andreas skulle komma hit en sväng sen :) kan nästan lova att dom kommer säga att vi ska sjunga lips, hahaha. det är ngt dom alltid gör när dom är här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0