14 februari

Vaknade för sisodär en halvtimme sen, känner att jag är redigt jävla hungrig nu, brukar aldrig vara hungrig när jag vaknar utan jag brukar äta när maten är klar & sen inget mer? fast kanske var för jag inte åt så mkt igår? äsch, jaja. idag är det iaf alla hjärtans dag & fuck den dagen, hatar de iaf nu när man är ensam, fyfan! så idag blir det väl inget att göra, dom flera är väl med deras pojk/flickvänner så jag får sitta här hemma helt själv & tycka synd om mig själv ;)

förresten la upp min blogg på facebook igår & fan vad statistiken höjdes, var mycket mer än dubblet så mer typ två gånger så mer som hade kollat ;) gillas! hoppas på att det blir lite fler som läser nu så inte alla slutar som läste igår ^^

så jävla fucking bäst låt, dock så förstörs lite av låten när dom sjunger ljust typ, det var så dåligt, annars bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0