gamla bilder!

Jossan skickade fler bilder igår, cambilder som vi tage hemma hos henne, dock lite tråkigt att dom är så vita i ansiktet men det var säkert jag som valde det, haha! Bilderna är typ från 6:an & 7:an.














så liten jag ser ut & va (a)




haha shit kolla håret, så platt, hur kunde jag gå sådär? :D


jag saknar verkligen den gamla tiden!


Ibland tänker jag på dig, jag kände dig sen fem års åldern & vi var bästa vänner enda tills sjuan då något hände, vi alla blev ovänner sen blev vi lite vänner igen men du var med en annan som vi var vän med båda sen lekis men ni var sen bara & jag med andra & ni blev svartklädda elr så, som ni inte villa umgås med oss bara för vi var la åt "fjortis" hållet, elr aså jag vet inte vad som hände! men jag tänkte ofta på hur du har det nu, var du är & gör, jag vet ingenting om dig längre, synd att det blev såhär! (höger)






Synd att vi fyra splittrades, kommer aldrig glömma er!

Det är du&jag nu jossan kvar, jag är så glad att vi lyckats hålla kontakten & är nu bästa vänner <3

Kommentarer
Postat av: A.H

vill börja prata och träffas igen ....

2010-03-23 @ 17:29:10
Postat av: A&D

hahaha är inte vissa bilder då vi var tsm? xD

2010-03-24 @ 23:44:55
URL: http://alexodavid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0