2 mars

Tjenna snyggingar!
Vaknade vid halv tre idag men låg kvar i sängen till tre för jag var jätte trött, ställde alarm på tolv idag men tror ni jag orkade gå upp då elr? nej, aså shit orkar inte ens gå upp klockan tolv ;o la mig iaf lite tidigare igår, vid halv tre tiden & somna typ efter en timme, så lite tidigare iaf! haha. Imorn börjar ju skolan igen med & ska försöka gå lite till skolan nu, så undrar hur jag ska kunna sova inatt & gå upp halv sju :p kommer vara död, menmen!


Nyvaken malin & gammalt smink från igår på mig därför ser jag förjävlig ut & dåliga
bilder så  man inte ser så mkt, men ville bara lägga in ngn bild, blir roligare
om man har ngn bild & bara inte massa text, tycker jag iaf :)


Kommentarer
Postat av: John

vi kräver färg! :)

2010-03-02 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0