18 mars

förlåt förlåt förlåt, aså jag vet att jag inte bloggar något nu på några dagar, det blir snart bättring. Det är så jag vet inte vad det är med mig längre, jag känner mig så fruktansvärt dålig, jag är trött aså jag orkar knappt stå upp elr något & jag känner mig depp hela tiden, jag känner mig helt enkelt bara jätte lustig, jag vet inte vad det är för något? Men det blir la bättre snart, men vet att det inte kommer bli bra på ett tag för kommer inte få som jag vill, känner det på mig! Men aja, vill bara säga förlåt till dom som jag vare lite lustig mot, jag är bara inte mig själv just nu.

Kommentarer
Postat av: djustd

God morgon! Ha en fin dag, kram! :)

2010-03-19 @ 08:33:58
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0