21 januari

Tjenna!
Usch jag mår inte bra idag aså, ont i huvudet, förkyld & sjukt jävla seg & orkar aså verkligen inte göra någonting har mest bara sutte här & lugge i sängen & läst, började läsan boken ni vet Twilight igår & läst idag med & boken är jätte bra med, man känner igen sig av den utav filmen liksom & jag brukar annars aldrig tycka om att läsa sådär! menmen, blir att ligga i sängen elr här hela dagen idag & blir nog att vara hemma imorn med från skolan, men orkar inte skriva mer nu, hörs senare elr imorn!

förresten, skulle jag passa bra i bruna ögon? :)
jag har haft bruna linser innan, men man ser dock för mkt av vanliga ögonfärgen
i mitten & det ser bara konstigt ut, bara mig det blir så för elr? ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0