usch för mitt hår!

Jaa, som jag skrev innan så skulle jag ju färga ljusa slingor i mitt hår & jag gjorde det, blev lite för mycket så det är jätte gult mitt hår nu ;s men nu måste jag låta det vila typ en vecka sen ska jag bleka det igen så hoppas det blir ljusare då :) fan kommer skämmas ihjäl att gå ute nu med detta håret, men en vecka får jag stå ut ;) Det jag har tänkt är att först bleka slingor sen ta hela så jag får mellan blont sen göra ljusbruna slingor i, tror ni det blir bra? :)

Lite bilder på hur håret är nu, dock ser det inte precis ut så på redigt ;)


Kommentarer
Postat av: ida

ska också ha mellan blondt och ljusbruna slingor i! haha =) <3

2010-02-12 @ 00:07:37
URL: http://idabjale.blogg.se/
Postat av: johanna

ska du bleka hela håret nästa gång eller bara ännu mer ljusa slingor ? :) om du blonderar hela håret måste du vara jätte rädd om håret eftersom du inte är så ljus ännu och det kommer slita som satan på ditt håret. so you know :)

2010-02-12 @ 10:52:46
URL: http://jmok.blogg.se/
Postat av: johanna

gör bara slingor hela tiden, det kommer nog bli bäst resultat då :) annars gör du bara hårinpackningar varannan dag innan du färgar, för ditt hår kommer inte må bra efter blekningarna. Ett tips är att vänta upp till två-tre veckor innan du bleker igen för att få håret att må bra innan du utsätter det för mer slitage. :)

2010-02-12 @ 14:11:47
URL: http://jmok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0