jag älskar er!

Ni två har alltid ställt upp för mig, jag har inte vare den bästa mot er alltid, då menar jag när jag blir arg, annars försöker jag alltid vara så bra jag bara kan. Det ni ska veta att ni är dom två som står mig närmst, när allt känns så jobbigt då känner man att man har er två, hela tiden & jag kan inte förklara hur glad jag är för det. Tyvärr har vi tre glide ifrån varandra, det var vi tre innan, nu känns det som ni två glide ifrån varandra, som jag är mellan er elr vad man säger att jag är tajta med båda två men inte ni med varandra som innan & jag saknar så mycket när vi tre var så nära vänner, för ett år sen då var allt perfekt, då var det vi tre. Jag vill fixa detta nu! Jag vill aldrig förlora er, jag har inte tage vare på tiden nu den senaste tiden & jag försöker göra det så mycket jag kan nu. Man kan aldrig ha tråkigt er, jag vill att vi hittar på saker som innan, ååh vad jag saknar allt! Ni är inget annat än verkligen äkta vänner! & jag tror nog ni vet vilka av er två jag pratar om & självklart är det ni Amanda & Josefine. Hoppas ni kommer läsa detta & känna att ni känner detsamma, att ni också vill försöka. Ni är dom finaste vännerna man kan få & jag älskar er något otroligt mycket, jag hoppas ni vet det <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0