hiss/diss

Platt tänger & volumaster
Jag skulle aldrig klara mig utan det, hatar mitt halvlockiga & platta hår!
Det ger verkligen resultat & är så bra.

Mina vänner

dom är det bästa som finns, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dom!
Dom finns alltid för en när man behöver dom som mest.

Voddler

Finns jätte många filmer att se på helt gratis så det hissar jag såklart!


Vintern
jag är verkligen trött på denna jävla snön & kylan, jag vill ha sommar nu!

Kärleken
Är så trött på den skiten, allt är underbart i början & man tror för mycket, men blir bara sårad tillslut!

Hultsfred
Finns knappt inga fester här i hulsfred elr något att göra, finns till&med mer fester på mindre ställen än lilla hultsfred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0