7 februari

Tjenixen!
Dålig uppdatering jag vet, men jag har inte haft tid till det idag för att amanda sov ju då hos mig inatt så åkte hon hem vid ett & då drog jag direkt till farmor & farfar på kalas sen när jag kom hem så kom erik till mig så åkte han hem nyss typ, så har inte haft redigt tid till att sitta vid datan, men nu har jag bilder sen igår på amandus & mig :)


Jag ser typ tjock ut på bilderna i speglen ?
är nog för jag inte har gjort bilderna så avlånga, haha!
Men vi hade en redigt rolig kväll, vi var ganska galna! måste göras om :D


Kommentarer
Postat av: amandus

rawr va kul vi hade snyggunge! <3 jag ser helt mupp ut på en del bilder men vem bryr sig, varken du eller jag var ju nyktra liksom :D

2010-02-08 @ 14:44:45
URL: http://aamaanduus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0