Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän vet nog redan alla vem det är & det är självklart josefine billinger, min lilla gretis <3


Kan ju ta det från början, hon är den jag känt längst, vi gick på samma lekis & jag kommer ihåg vi var ganska mycket då, hon&jag spelade massa spel på datan så hon ville knappt gå hem för det. Sen tyvärr började hon på en annan skola när vi skulle börja 1an så vi pratade inget knappt då, men sen i fyran började vi på samma skolan igen & i feman elr sexan splittrade deras klass så hon & några fler började i våran klass, då började vi prata väldigt mycket, sen var vi ett gäng några tjejer & killar som alltid var, sen när vi skulle börja i 7an så fick jag ingen i min klass som jag ville så jag bytte tillslut klass till den jossan gick i, sen blev vi allt bättre vänner, så på slutet av sommarlovet till gymnasiumet så var vi hela dagarna & hon har verkligen hjälpt mig när jag mått som dåligast för haft det så jobbigt. Vi var/är som systrar, även fast hon är min flickvän ;) . Men hon är en sån vän som man kan berätta allt för, man vet att det stannar hos henne, hon är alltid den första jag ringer när det är ngt. Jag skulle aldrig någonsin kunna säga ngt ont om henne, det finns absolut inget dåligt med henne, hon är en vän som alla borde ha, jag menar verkligen det. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag aldrig hade haft henne när allt vare som jobbigast. Utan greta ingen malin. Du är det bästa jag har & jag önskar bara dig allt det bästa, för det är du värd. Våran vänskap är så sjukt stark, kan inte vara många som har som vi, inget skulle någonsin kunna komma imellan oss. jag älskar dig mer än du någonsin kommer kunna förstå <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0