27 december

Har inte haft tid till att blogga ngt knappt alltså men iaf..

I förrgår på kvällen så satt jag, andreas, greta hos greta och drack lite, sen kom mats så drog vi dit vi skulle på fest men så var det inget längre, så vi drog till greta igen så fortsatte vi att dricka lite. sen drog vi hem & bilder kommer jag snart lägga upp när greta kan skicka dom, haha :D

Igår vid tolv drog jag till farmor & farfar där släkten med var så åt vi & fick lite julklappar för blev ju inget på julafton som vi alltid vare innan. Så kom hem vid fem elr ngt, mådde skit hela dagen orkade knappt dra dit, så jävla bakis jag var, så när jag kom hem så somnade jag lite då & då..

Idag får jag se vad som händer, måste iaf in i duschen snart sen måååste jag städa, går fan inte vara här inne, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0