23 april

Godmorgon!
haha klockan är snart fem? men vafan jag vaknade typ inte för länge sen så det är morgon för mig (a) Jag kunde inte skriva mer igår för jag somnade hos en kompis så sov där & sen drog jag hem tio tiden i morse för vi blev väckta & var sjukt jävla trött så jag la mig & kollade på tv så somnade jag & jag har sove tills nu typ (a) Snart ska jag hitta på ngt med gretis, tror vi bara ska ha en slapp kväll idag för imorn blir det fieeest :D Blive fest varje helg nu, men fan vad bäst det är, jag behöver verkligen komma ut just nu & inte sitta inne så det passar ju jätte bra :D Men hörs senare, puss på er!

kan bjuda på lite halv fylle bilder sen typ någon elr några veckor sen, på mig & min bästa! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0