usch för gratisbio!

Aså, innan tyckte jag verkligen att gratisbio var bra för bara bli
medlem på sidor för att få poäng men nu ger jag fan i det för att
det är flera stycken från sidorna man blir medlem i då dom ringer min
mobil & tjatar om massa erbjudanden, jag tycker det är sjukt, det är endel
pengar det kostar med om man vill ha det, jag fattar inte hur dom kan ringa
till 17 åringar & yngre som inte har pengar då knappt, jag tycker det är fel!
När sånna nr ringer nu så svarar jag bara inte, dom kommer ju aldrig sluta
ringa heller, usch skulle aldrig blive medlem på massa sidor!
När jag svarade en gång så höll dom på att skicka det men hann säga innan
precis att jag inte ville ha det, så hoppas fan inte dom skickar det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0